gravirozás 2013.05.02. 12:58

Megnyitotta kapuit az AUCHAN a szélvédőjavítók előtt!

Minap autóztam az M1- M7 szakaszán, mire kiszúrtam egy négy konténeres "bodegát" azaz akkor még nem tudtam hogy ki mi lesz ott. Gondoltam hogy dinnyét nem árulnak még, másnap megláttam ugyanott egy xxxglass os autót. (ingyen reklámot nem akarok csinálni a cégnek! )

Ez annyit jelent, hogy TÉNY! Az Auchan is megnyitotta kapuit, mert gondolom rájöttek arra, hogy azért havi több százezres bérleti díj jól jön ott is..... Ez a tény reményeim szerint újra fogja rendezni a szélvédő javító piacot is, mert a területek az Auchan mentén Újabb szélvédő javító állomások nyitását fogja eredményezni. Várjuk ki a végét....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szelvedojavitastesco.blog.hu/api/trackback/id/tr445261985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása